Mondays & Thursdays

Looking For Group

Tuesdays & Fridays

Non-Playable Character

Wednesdays

Tiny Dick Adventures





  • mattykins1

    lol, props for the genesis reference

  • safyrejet

    Hah, epic first typo. I don’t normally go for riffs off Biblical passages, but that is just funny.

    • Wyrmlaf

      That’s because it usually seems to be done in a very mean-spirited manner. This is just an epic setup for this strip.

  • Segelbranth

    Hahaha, brilliant!

  • Ralph Schaddelee

    [wise-ass]
    What was the typo supposed to be then? If it was supposed to be “let there be light”, there already was light, otherwise we couldn’t seen what’s going on on panels 1 and 2.
    [/wise-ass]

    • Dave Grills

      Holy Shit, you can read the first couple panels?!?

    • Brendon Leenheer

      Ahh… well they skipped the whole “separating the land from the sea” part already. This is Brilliant! I love it and want more!

    • Ryan Wilson

      It was supposed to be flight. You don’t see any birds, do you?

      • Ralph Schaddelee

        brilliant!

    • MidnightDStroyer

      “Plight” was probably supposed to be “light.” Even if it was typo’ed as “blight,” Richard is certainly capable of handling that too.

      • Richard du Maine

        I think Richard is more than capable of handling “Light” as well ;)

  • Fusionater

    XD God works through his secretary? XD

    • Matthew Vincett

      When you call his firm you have to ask for Peter.

  • Angel

    lol awesome art style!

  • CalTheOnly

    Blasphemy!! lol How could Richard start any other way?
    Best Comic Into Ever

    • Morgan

      Indeed haha, but remember this is non-canon

    • MidnightDStroyer

      Oh great! Now we’ve got a whole cartoon series devoted to the author, showing off his Little Dick!
      Bwah-ha-ha-ha!
      Sorry, but if I say any more, I’d have to add some money to the “epic jar.”

  • Christopher Kayser

    Rejoice, for very bad things are about to happen!

  • Rarazal

    Love how the Narrator seems to interact with Lil’ Dick in the last two panels XD

  • Mr. D

    LMAO, Love it already!

  • http://www.ryandartist.com/ Ryan Dunlavey

    Thanks everyone – I’m so glad you like it!
    I’m pretty excited to be on board with this project, and I wrote up a little self-introduction, since I’m new around here: http://ryandunlavey.tumblr.com/post/77172796863
    Thanks again everyone – see ya in the funny papers!

  • John Belrose

    LOL!!!!!

  • Aidan Page

    yay typos XD

  • Guest

    But then there was Fire.And with Fire came Disparity.Heat and cold, life and death, and of course… Light and Dark.Then, from the Dark, he came,and found the power of lords within the flameDick, the First of the Dead.

  • Adamas

    YAAAY!! *runs around flailing his arms like Kermit T. Frog*

  • Emery Shier

    If you aren’t already making that into a t-shirt, you need to get on it.

  • Mr.Normandy

    I like you Sohmer, you make me laugh like no other man has before

  • Kieran Chakravorty

    Excellent! Really funny and I love the artwork. Now I’m going to have to go home and find my Richard t-shirt.

  • krootlord

    Chibi Richard is soo CUTE!!!!

  • Asura

    Yes. That is all.

  • Robert Loughrey

    … and then He kept trying to correct Himself and made it progressively worse, “Let there be blight, er night, er fight, aw dang it….”

  • Rael

    “In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry, and was widely regarded as a bad move.” –The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy.